BAMYA KIZARTMASI




BAMYA KIZARTMASI
Çevremde tanıdığım bir çok insan bamya sevmez. Ben bol limonlu bol domatesli zeytinyağlı bamya yemeğini çok severim,tabii yanında bir de  çoban salatası olmalı bana göre. Ben genelde pazardan en minik bamya boyunu tercih ederim. Oysaki uzun bamyalardan oldukça nefis tatlar çıkabiliyormuş. İzmir- Karaburun da bir motelin işletmecisi Gökçe  hanım Bamya kızartması tarifini gönderdiğinde çok mutlu oldum. Ben  ana yemekten çok Meze & Salata tarzı tatları daha çok severim. Bir çok üyem denediler ve beğenilerini yazdılar. Sizlerde deneyin, eminim ki çok beğeneceksiniz; afiyetler olsun :)
Gökçe Dokuş hanıma tarifini bizlerle paylaştığı için teşekkür ederiz;ellerinize sağlık :)



 MALZEMELER:
Uzunca bamya
yumurta
un
tuz
 ÜZERİ İÇİN
 Sarımsaklı yoğurt
 kırmızı toz biber
 YAPILIŞI:
 Uzun boydaki bamyaları alalım ve bamyaların baştaki sert kısımlarını külah şeklinde dikkatlice keselim.
Tuzla iyice çırpılmış yumurtaya ardından una bulayarak kızartalım
Üzerine sarımsaklı yoğurt, kırmızı toz biber gezdirerek servis yapalım. AFİYET OLSUN

0 Komentar untuk "BAMYA KIZARTMASI"

Back To Top