KAŞAR PANE



KAŞAR PANE TARİFİ
KAŞAR PEYNİRİ PANE
KAŞAR PANE 
Kahvaltı menüsü için tavsiye edebileceğim bir tarif...Malzeme listesinde ölçü vermedim... Ben 200 gr. kaşar peyniri için 1 adet yumurta, 1,5 çay bardağı un, 1,5 çay barrağı galeta unu kullandım...Tuz kullanmadım, kaşarın tuzu benim için yeterliydi...Arzu ederseniz baharat kullanabilirsiniz...Sıcak sıcak servis ediniz...Afiyet olsun




  • MALZEMELER:
  • Kaşar peyniri
  • yumurta
  • un
  • galeta unu
  • Kızartmak için:
  • sıvı yağ
  • YAPILIŞI:
  • Kaşar peynirini dilediğiniz uzunlukta 2 cm kalınlığında kesin.
  • Önce una,  sonra çırpılmış yumurtaya, son olarak bolca galeta ununa bulayın.
  • Kızdırılmış bol sıvı yağda  arkalı önlü kızarın. ( Çok çabuk kızarıyor... Kızarırken başından ayrılmamanızı öneririm).
  • Sıcak servis yapın.
  • AFİYET OLSUN
0 Komentar untuk "KAŞAR PANE"

Back To Top