ÇİLEKLİ TİRAMİSU





ÇİLEKLİ TİRAMİSU
Alışılmış Tiramisu lezzetine meyve yorumu....Kremasına çilek inanılmaz yakıştı...Lütfen çilek mevsimi geçmeden deneyiniz...Beğeneceğinize inanıyorum....Çok çok hafif bir tatlı oldu...

·               MALZEMELER:
·               Kakaolu hazır pasta tabanı
·               yarım kilo çilek
·                KREMASI İÇİN:
·                2 adet yumurta sarısı
·                3 su bardağı süt
·                3 çorba kaşığı tepeleme un
·                yarım su bardağı toz şeker
·                1 paket labne peyniri ( 200 gr)
·                1 su bardağı çilek püresi
·                ISLATMAK İÇİN:
·                1 çay bardağı şekerli nescafe
·                YAPILIŞI:
·                Tencereye, süt,un, şeker ve yumurta sarılarını alıp, orta hararetli ateşte göz göz olana dek çırpma teli yardımıyla muhallebi kıvamında  pişirin ve soğumaya bırakın.
·                Krema soğuduktan sonra labne peynirini  ekleyin ve 1  dakika kadar mikserle çırpın. (Fazla çırpılırsa peynir sulanır.)
·                 1 su bardağı çileği robotta  çok sulandırmadan çekin. ( Ben Vestel mix&go kullandım...İnanılmaz pratik). Çilek püresini kremaya ekleyip kaşıkla karıştırın.
·                 Servis tabağına 1. kat pasta tabanını alın.
·                 Üzerini yeteri kadar nescali sos ile ıslatın.
·                 Kremanın yarısını üzerine yayın.
·                 Çilek dilimlerini sıralayın.
·                 2. kat pasta tabanını üzerine kapatın ve  nescafeli sos ile ıslatın.
·                 Üzerine kalan kremayı yayın.
·                 1 gece buzdolabında bekletin
·                 Ben çilek püresinden çok az ayırıp sunum için kremanın ortasına  döktüm ve bir kaç çilek ile süsledim.
·                         AFİYET OLSUN

          








0 Komentar untuk "ÇİLEKLİ TİRAMİSU"

Back To Top