LEZZET DERGİSİ VE YÖRSAN İLE WORKSHOP

Şeflerimiz ve biz katılımcılar


 Lezzet dergisi ve Yörsan ile Maslak Sheraton Otelde çok keyifli bir workshop gerçekleşti. Lezzet Dergisi yayın direktörü Berna Özben Akın ve  Yayın yönetmeni  Emine Erdoğan ile tanışma fırsatı buldum. Her ay düzenli olarak satın aldığım Lezzet  Dergisinin başarılı bu iki ismiyle tanışmak beni çok mutlu etti :)
Yörsan'ın ürünlerini her zaman güvenerek kullanırım ve bu  workshop daveti aldığımda da bu yüzden seve seve katıldım. Başarılı iki genç şefimiz eşliğinde birbirinden lezzetli üç tarif çalıştık.



 Her birimize ait çalışma istasyonları
 Yeni arkadaşlar edindim, workshopların bir de bu yönünü  seviyorum :)
 Birbirinden güzel tarifleri hazırlarken...
 Şefimiz Ömer Esen 'e çok teşekkür ederiz :)
 Şefimiz İlker Erdoğan 'a çok teşekkür ederiz.

 Naneli Parfe
 Limonlu kek
 Peynirli Ay çöreği
 Yörsan'ın biz katılımcılara hediyesi.
 Teşekkürler YÖRSAN
 Lezzet Dergisi' n den  bizlere bu ayın Lezzet dergisi   ve harika  bir yemek kitabı.
Teşekkürler LEZZET DERGİSİ
Ve katılım sertifikamız.
Sevgilerimle...
0 Komentar untuk "LEZZET DERGİSİ VE YÖRSAN İLE WORKSHOP"

Back To Top