KAHVALTI MASASI






AYNUR EGE HANIMIN KAHVALTI MASASI
MENÜ
zeytin
salam
tereyağı
peynir
patlıcan salatası
fırında baharatlı patates
çemen
közlenmiş kırmızı biber
bahatarlarla harmanlanmış kırmızı biber sarması
bol yeşil salata(Dereotu-  maydanoz-  ekşi kulağı-  nane- üzerine ceviz nar çeri domates ve mısır
limonla yağla harmanladım) 
 yumurtalar haşlayıp ikiye kestim, sarılarını ayrı bir kapta yağ tuz karabiber kırmızı pul biber kimyon karıştırdım ve sıkma kalıbıyla beyaz yumurtaların üzerine sıktım
reçellerimde kendi yaptığım zerdali reçeli ,çilek, şeftali, mürdüm eriği reçeli
, böğürtlen reçelidir
minik pizzam
tahinli cevizli baklavalık yufkayla yapılmış tahin sarması
salatalık dolması lor peyniriyle limonla yağla harmanlayıp salatalığın içine doldurdum,bütün salatalıkları oyup doldurduktan sonra kestim
çemenim dede biber salçası domates salçası kırmızı pul biber toz biber ve bolca baharatlar nane kekik kimyon karabiber bi bardak dövülmüş ceviz 3 diş sarımsak dövülmüş
zeytin yağ domates omletim ,ı bol kaşar peyniri üstünde büyük domatesleri halka halka kesip arkalı önlü az yağda kızartıyorsun sonra her birinin üzerine kişi başı bir yumurta kırıyorsun üzerine tuz ve dilimlenmiş kaşar peyniri kapak kapatıp kaşarlar eriyinceye kadar pişirip servis yapıyorsun yalnız domatesin kabuğu kesmiyoruz.
çemene sürmek için aynı minik pizza hamurundan sandviç yaptım
VE kahvaltı sonrası içilen Türk kahvesi


0 Komentar untuk "KAHVALTI MASASI"

Back To Top