MUTLU YILLAR

YENİ UMUTLARA MERHABA...
MUTLU YILLAR


Ben çocukken  yılbaşı günü evimizde tatlı bir telaş yaşanırdı....her yıl olduğu gibi annem sabahtan Su Böreği  hazırlıklarına başlar..ama  içine 1 adet çeyrek altın koymayı ihmal etmezdi....yılın şanslısı kim olacak diye koca bir tepsi bitene kadar merak ederdik...a bir de tombala mutlaka olmalıydı...ve mandalina kabukları elbette...



Bunu herkesle paylaşmak isterim, lütfen nar ve  kağıt paralarınızı hazır ediniz...yeni yıla 10 saniye kala  geri sayım başladığında paralarınızı sayınız ve nar patlatınız... yılınız bereketli  ve bolluk içinde geçsin diye...


Bu yılbaşı akşamı kardeşlerim ve kedimiz bize konuk oluyorlar...benim en değerli misafirlerim...
Neler mi hazırlayacağım ?

MENÜ:

Başlangıç:

Balkan Çorbası
Mevsim Salatası

Ara sıcak:
Patates Kroket

Mezeler:
Fava
Portakal Dilimleri Üzerinde Kereviz Salatası
Salatalık Dilimleri Üzerinde Haydari
Tahinli Köz Patlıcan
Peynirli Biber Sarmaları
Zeytinyağlı Yaprak Sarma
Turşu

Ana yemek:
İç Pilav Eşliğinde Hindi Tandır

Tatlılar:
Kabak Tatlısı ( Yılbaşının olmazsa olmazı )
Profiterol

İçecekler :
Soğuk içecekler
Sıcak içecekler ( Çay- kahve)
ve
Meyve ve Çerez Tabağı

Kedimiz Fadik için:
Hamsi Tava

HER ŞEY YETERLİ OLSUN...
Seni ayakta tutmaya yetecek kadar
Güzelliklerle dolu bir yaşam sürmeni dilerim.
Aydınlık bir bakış açısına sahip olmana
Yetecek kadar güneş diliyorum.
Güneşi daha çok sevmene
Yetecek kadar yağmur diliyorum.
Ruhunu canlı tutmaya yetecek kadar
Mutluluk diliyorum.
Yaşamdaki en küçük zevklerin daha büyükmüş
Gibi algılanmasına yetecek kadar acı diliyorum.
İsteklerini tatmin etmeye yetecek kadar
Kazanç diliyorum.
Sahip olduğun her şeyi taktir etmene
Yetecek kadar kayıp diliyorum.
 
Son "elveda"yi atlatmana yetecek kadar "merhaba" diliyorum. 
(Aborjin duası)



0 Komentar untuk "MUTLU YILLAR"

Back To Top