ÖDÜLLERİM

POPÜLER BLOGLAR YARIŞMASI
bloqlar.blogspot.com ' un gerçekleştirdiği yarışmada MutfakveTatlar adlı blogum 1. liği kazanmıştır.

Blog Yarışması Kazananları Belli Oldu; Merhaba sevgili blog yazarları.! Blog sayfalarınızın geniş kitleler tarafından tanınması ve yeni okuyucular edinmesi adına açılmış olan sayfamız, sizlere farklı etkinlikler sunarak ziyaretçileri bloglarınıza yönlendiriyor... İşte o etkinliklerden biri olan blog yarışmamız sonuçlandı...

Yarışmaya Kimler Katıldı; Daha önce sayfamıza Blog Tanıtımı yapmış ve tanıtımları sayfamızda yayımlanmış olan bloglar..

Tüm tanıtımlar arasından özenle seçilen 54 blog sayfasının yarıştığı Liste'de ilk 20 blog sayfasının derecelerini görebilirsiniz..

Dereceye Giren İlk 4 Blog

1) Mutfak Ve Tatlar

2) Sudağıdan (Yusuf ve Yunus'un Annesi)

3) Elif Sume (Mürekkeb Kinayeler)

4) Mandalin Çıkmazı

Yarışma Ödülü; Böylece en çok oyu alan ilk 4 blog  "Popüler Bloglar" alanında 1 aylık ücretsiz tanıtım hakkı kazanmış oldular.


MONETA İLE RAMAZAN YEMEKLERİ YARIŞMASI


2013 yılında, MONETA' nın RAMAZAN YEMEKLERİ yarışmasında, " MEYVELİ RULO TATLI" tarifim  ile birinci oldum ve Moneta' dan  çok şık Piremium tencere seti  kazandım.
Meyveli Rulo tatlı tarifime buradan ulaşabilirsiniz.







SİMFER İLE ANNELER GÜNÜ YARIŞMASI


SİMFER' in 2013 yılının Anneler Günü' ne özel düzenlediği yarışmada, " TATLILAR" adlı kategoride " ÇİLEKLİ RULO PASTA" tarifim ile  birincilik kazandım :)
Çilekli Rulo pasta tarifime buradan ulaşabilirsiniz.

Hediyem ise Simfer Midi Fırın

DOYGUN EKMEK İLE TARİF YARIŞMASI

2013 yılında, Doygun Ekmek tarafından düzenlenen özgün tarif yarışmasında " EKMEKLİ PROFİTEROL " tarifim ilk 10 sırada yer aldı ve  Doygun Ekmek ile tarifler kitabında yer alacaktır.
Ekmekli Profiterol tarifime buradan ulaşabilirsiniz.

PEPSİCO ÜRÜNLERİ YARIŞMASI


2012 yılında PepsiCo ürünlerini içeren bir yarışma düzenledi. Bende  " OTİSTİK ÇOCUK VE RUFFLES" adlı yazım ile birincilik kazandım :)

PepsiCo’nun yiyecek veya içecek markalarından en sevdiğini seçip, hayatındaki önemi ve yerini bloguna post ederek sen de şanslı 3 blogger arasına girebilirsin.

Bu anlamda,   PepsiCo markalarından Tamek Salça ile ilgili çok espirili bir anım vardı, fikrim bunu sizlerle paylaşmaktı. PepciCo markalarını kardeşime okuduğumda Ruffles ile ilgili bir anısını tekrar  dinledim.Ve bunu sizlerle paylaşmam gerektiğine karar verdim.

KIZILDERİLİLERİN KADER TANIMI :
Kader çadırınızda serili kilimdir. İpliği Allahtan dokuması sizden. Her işin yapılması için o işi sevmek gerekir.. Fakat öğretmenlik sevginin ötesinde sonsuz şefkat ve sabır mesleğidir. Allah yaşamımızın o anında neye ihtiyacımız varsa onun dersini ve bilgisini karşımıza çıkarır. Sizlerle öğretmen kardeşimin yaşadığı olayı kendi ağzından paylaşmak istiyorum.

" Sekiz yıl önce,yeni okuluma tayinim çıktığında 1. sınıf almıştım.Sınıfımda "Batuhan"adında otistik bir öğrencim vardı.Batuhan konuşamayan,göz teması kuramayan bir çocuktu.Her ne olursa olsun,onun bana Allah'ın bir lütfu olduğunu düşünüyordum.Çünkü öğretmenlik adına bana çok şey kattı;aynı zamanda sınıftaki diğer çocuklara da...çünkü onlar,kendilerinden farklı ve hasta bir insana nasıl davranmaları gerektiğini,sevgiyle onun neler başarabileceğini,küçücük yaşlarında yaşayarak öğreniyorlardı....
Batuhan'la özel olarak çalışırken ya da sınıf içindeyken,yaptığı,başardığı herşeyin sonunda ona Ruffles veriyordum...Her Ruffles tanesini aldığında gözlerindeki sevinci size anlatamam...Üzerinden yıllar geçti ama Ruffles görmek veya kokusunu duymak beni hep Batuhan'a götürür hala...
Teşekkürler Ruffles...Bilmeden bize ve Batuhan'a öyle güzellikler verdin ki..."

Bumerang ve Pepsico ile "İyi İçerik kampı Abant" içeriğine buradan ulaşabilirsiniz.

YUVA MAYA TARİF  YARIŞMASI
2012 yılında Yuva Maya ' nın gerçekleştirdiği tarifler yarışmasında Alman Pastası tarifim  ilk 10 'a girmeyi başardı.
 Bu benim katıldığım ilk yarışmamdı :)

Ve Yuva Maya' nın tarifler kitabında yer aldı.

Ödülüm ise Arçelik marka bir  mutfak terazisi

Alman pastası tarifime buradan ulaşabilirsiniz.
0 Komentar untuk "ÖDÜLLERİM"

Back To Top